Nyt jännittää. Tämä on viimeinen postaus ennen huomista koetta. Apua. Koko päivä on mennyt ihan sumussa: olen koittanut lukea ja syödä ja yhtäkkiä olikin jo ilta. Saankohan yhtään nukuttua ensi yönä, väsyttäisi ainakin... 
Aamulla 7 lähtö ja 12 aikaan olen perillä. Olen ihan varma, että junamatkasta ei tule yhtään mitään kun ravaan vaan vessassa ja puren kynsiä! 
Pelkään kokoajan että unohdan asiat mitkä jo osaan. En uskalla edes tv:tä katsoa, kun pelkään, että se verottaa huomisesta kokeesta. Haluaisin mennä nyt heti kirjoittamaan, kun vielä muistankin jotain!

Olen luonteeltani juuri sellainen pahimman luokan jännittäjä: kädet tärisee, maha sekaisin, keskittyminen mahdotonta. Olen aina ollut. Jännitän myös ihan turhia asioita niinkuin junamatkaa ja hotelliin menoa. Pelkään, että unohdan jotain tärkeää kotiin, että olen väärään aikaan väärässä paikassa tai että hotellivaraustani ei ole.
Mutta. Ehkä on hyvä varautua pahimpaan (hehhe).

Ei muuta kun WISH ME LUCK! 

Tiistaina palaan uutisten kanssa, miten matka ja koe sujui.